onsdag 27 maj 2009

IKEA.

Jag har länge gått och suktat efter en soffa, men det har liksom kommit av sig hela tiden. Men i går så tänkte jag att "nu jävlar ska jag ha den!". Så i dag blev det visit på IKEA tillsammans med M. Ville ha någon med mig som till skillnad från mig inte är totalt estetiskt efterbliven. Dessutom hittar hon inne på IKEA, det gör inte jag. Är jag ensam inne i en så stor butik blir jag fem år igen, bortkommen och dum i huvudet.

Hittade omgående en sådan här soffa. På lördag åker jag och Rabiat ut och hämtar den.

Köpte en massa annat som jag borde införskaffat för längesedan. Nya tallrikar, bestick och dylikt. Dessutom hittade jag en kaktusliknande växt som var så djävulskt grotesk att jag bara var tvungen att köpa den. Jag misstänker att arten upptäcktes i en meteoritkrater...

2 kommentarer:

POMO sa...

Den ser ju bra ut. Ska bli skönt att slippa stå upp när man är ute och fikar hos dej.

jajajaklklklqu sa...

Jag är på riktigt rädd för den där blomman