lördag 19 juni 2010

Fredag och lördag.

Fredag: Fick en redig jävla panikattack på jobbet. Blev inkapabel att fortsätta arbeta vilket gjorde det hela värre eftersom jag fick dåligt samvete för att jag är så jävla sjuk i huvudet. Jag är så fruktansvärt trött på att vara störd. Varför ska jag behöva stoppa i mig en massa piller bara för att kunna funka någorlunda normalt? Varför har jag tankar och fantasier som får andra att rysa av obehag? Varför får jag sådan ångest att jag måste tillfoga mig själv fysisk smärta för att kunna avleda själens? Varför kan inte jag få må som alla andra?

Lördag: Spenderade hela dagen hos en före detta arbetskamrat. Det regnade som tusan men vi lyckades ändå grilla den godaste middagen någonsin. Hon lyckades dessutom få mig att titta på vår kronprinsessas bröllop! Jag tänkte bara på två saker: "hur mycket har detta spektakel kostat", och "fan så snygg Madeleine är". Ångestfri hela dagen.

Inga kommentarer: