torsdag 11 december 2008

För i helvete.

Jag har inte uppdaterat på länge, jag vet. I ärlighetens namn så har jag faktiskt funderat på att lägga ned allt vad bloggande heter. Om jag inte ens själv bryr mig om bloggen, vem gör det då? Jag kan berätta exakt vad som hänt den senaste tiden: jag har pratat i telefon väldigt mycket, jag hade en panikattack på jobbet i måndags (det var ganska otäckt, med tanke på att jag trodde att jag lärt mig tyda tecknen vid det här laget), jag håller på att röja upp i mitt alltför stökiga hem, jag hatar julen mer än någonsin, jag har blivit partimedlem (vilket parti säger jag inte, era fördomsfulla kretin) och jag känner att jag är på väg ingenstans, snabbt.

Jag gör allt jag kan för att hålla mig ovanför ytan, men det känns förgäves. December kommer att bli ett helvete, och så är det bara.

Inga kommentarer: