tisdag 30 december 2008

Jobbig dag.

Idag har det varit MÅNGA kunder på jobbet. Bitvis såg det rent ut sagt för jävligt ut på hyllorna. Viner över 70:-, mousserande vin och öl gick åt som smör i solsken och cidern är i princip helt slut. Inte nog med det, jag sträckte mig i ryggen igår och har inte varit till mycket nytta på jobbet idag till följd av detta. Nåja, kunde i alla pricka varor och göra i ordning på lagret (står man på en truck och åker runt så behöver man inte röra sig så mycket). Att köra varor var uteslutet, inte bara på grund av smärtan i ryggen, utan för att det helt enkelt inte gick att ta sig fram i butiken. Försökte mig på att serva kunderna istället, men alla frågor handlade nästan uteslutande om huruvida det fanns mer på lagret av en viss vara, så det var liksom skit samma. Gav upp klockan 16:00 och satte mig i kassan för resten av dagen.

Föresten, hur är det hos er, Rabiat? Era kunder kom till oss och påstod att det inte fanns ett skit på hyllorna. Hoppas att du inte jobbade över alltför länge ikväll...

2 kommentarer:

POMO sa...

Du snackar skit din lille valp. Däremot fick vi kunder från stan, kanske därför det blev lite tunt till kvällningen. Mitt arbetspass igår blev mellan 07,15-22.00. Så det är gott att vara ledig idag. Ps; Var ute och öppnade upp en DOMPA till personalen nu på morgonen. Ds: Ni fick väl slicka era egna sår antar jag. //Gott nytt din lilla räkmacka.....

Gutegirl sa...

Gott nytt, fargash!