måndag 24 november 2008

Hockeykväll med grabbarna.

I lördags spelade LHC mot Timrå. Det gick inget vidare kan man väl säga. Slutresultatet blev 2-6. Men det var skitsamma, för vi var sex karlar från Systembolaget som bara hade jävligt roligt i varandras sällskap.

Vi började hemma hos Rabiat för en bärs innan det bar iväg hem till Ö och hans fantastiska äkta hälft B. Maten B hade lagat var så grymt god att jag faktiskt gjorde ett avbrott från Naturdietsörjan och satte i mig två stora portioner. Tack så väldigt mycket!

Efter matchen begav sig Rabiat, Ö och J ut på en krogrunda, men jag kände inte för det så jag åkte hem istället (tack för skjutsen, P).

Detta måste vi göra om, grabbar! Föresten, jag tog en massa roliga bilder på er under kvällen, men de verkar tyvärr ha försvunnit från mobilen, antagligen är det katten som är svartsjuk och raderar vissa bilder när jag sover...

Inga kommentarer: