tisdag 18 november 2008

Lite trött, hungrig, lite störd...

Nu är klockan snart 2 på morgonen och jag ska börja jobba 08:30. Jag KAN inte somna, hur jävla trött jag än är. Jag har gått omkring som i en dimma de senaste dagarna känns det som (nej, jag har inte börjat knarka), och har låtit detta gå ut över dygnsrytmen. Nu är det bara att bita ihop och klara en lång arbetsdag utan att kollapsa. Men det är nog ingen fara, jag har varit med om värre.

Det värsta just nu är att jag glömt de kvarvarande påsar Naturdiet jag hade på jobbet, så jag var tvungen att tvinga i mig något att äta trots att det äcklar mig, och det enda jag hade hemma var rödbetor. Knappast något man vill äta mycket av, men magsäcken har krympt så pass att det inte behövs så mycket för att bli mätt.

Jag ska nu titta klart på SVTs största bottennapp genom tiderna; Halal-TV och sedan försöka få klar första kapitlet av Snickaren.

2 kommentarer:

POMO sa...

Hoppas inte M Special äcklar dej på fredag. Och mej veterligen brukar inte B snåla med maten som vi ska insupa på lördag. Tänk på det tunnis....

Gutegirl sa...

NÄr man är gravid får man inte äta vanliga mögelostar :-( Det är nåt möglet somvisst kan vara skadligt. Tubosten går dock bra och får duga som substitut. Ungefär som hjortronglögg från ICA.