måndag 3 november 2008

Mission Complete.

Fixade glöggen idag, och dra åt helvete vad det hade gått åt! Det börjar bli som när Mackmyra körde med sina olika Preludium, alla ska verkligen ha och är beredda att gå över lik för att få det.

Så hur är nu Blossa 08, är den värd sitt pris? Nu kostar den ju bara 79:- i och för sig, så man ska väl inte vänta sig en orgasm i käften. Jag tänker inte recensera glöggen här på bloggen, på grund av att jag i egenskap av Systembolagsanställd måste vara märkesneutral, och hade jag börjat skriva om glöggen så skulle jag vara tvungen att ta med varenda jävla sort, och så kul är det faktiskt inte att prova glögg. Men det finns ju många andra som recenserat den så ni får väl läsa tidningen antar jag.

Dock ett tips: drick gärna glöggen tillsammans med pepparkaka och grönmögelost. Prova även att dricka den kall (jag gillar den även rumstempererad). eventuellt med lite is. Vit glögg BÖR i mitt tycke drickas kall.

Inga kommentarer: