lördag 27 september 2008

Sjuk IGEN.

Ja vad ska jag säga? Förkylningar suger pung och mitt imunförsvar är det uppenbarligen inte mycket bättre med. Har jag kanhända fått en släng av AIDS? Det skulle ju vara snopet då jag inte fått doppa kexet i hallongrottan på ett och ett halvt år. Livet är inte rättvist.

Föresten kan jag uppdatera angående den där födelsedagspresenten som var tvungen att beställas, det var en Martell Cordon Bleu, congac av finaste sort. Den ligger kvar på jobbet, så jag inte frestas att tulla av den. Tack så mycket, mamma och T!

På tal om dom, lilla Arrax utsattes för ett kidnappningsförsök häromdagen! T hade suttit och blivit läkarundersökt då hans hjärta inte är i bästa skick. Utanför satt Arrax bunden, dock hade T full uppsyn genom fönstret. Självklart flockades det folk kring honom, och helt plötsligt är han borta! T springer ut i bara kalsongerna och upptäcker att en äcklig White Trashkärring försöker fly med hundvalpen. "Hade jag haft några öl innanför västen hade jag dräpt kärringen!" förklarade T för mig. Fullt förståligt, jag hade nog gjort samma sak om någon försökte röva bort lilla Jocke, nykter eller ej. Hoppas kärringjäveln får vad hon förtjänar en vacker dag.

Jaja, nu ska jag kurera mig medelst skogsbärste och dokumentärfilmer.

3 kommentarer:

POMO sa...

Hur går det med novellen?

Fargash sa...

Det står stilla för tillfället, men den där drömmen jag hade ökade inspirationen en hel del!

Gutegirl sa...

JAg tror att du har Ebola.