torsdag 30 oktober 2008

Äckelgubbe.

Det är en vidrig gubbjävel som antastar en arbetskamrat till mig. Han ger henne kärleksdikter och frågar om han får kyssa henne. Han var inne en gång förra veckan och idag. Kommer han in i morgon ska jag suga tag i fanskapet och göra klart vad som gäller. Unga tjejer i 20-årsåldern vill inte vara tillsammans med snuskiga små invandrargubbar över 50.

Tack och lov har hon pepparspray i handväskan, och jag har uppmanat henne att skaffa en kniv också, för säkerhets skull.

Det är inte första gången den här gubben äcklar sig med personalen; innan jag kom till butiken jobbade det en tjej där som han siktade in sig på. Det slutade med en polisanmälan, men det har uppenbarligen inte avskräckt aset.

Jag HATAR sådana här äckliga gubbjävlar!

Så, om ni hittar följande på löpsedlarna i dagarna: "Systembolagsanställd slog ihjäl 50-åring med spritflaska" så vet ni att det är Fargash som tappat behärskningen.

1 kommentar:

POMO sa...

Hoppas jag slipper läsa detta./P