tisdag 17 mars 2009

I brist på meningsfulla inlägg...

...så vill jag bara beklaga mig över ett par saker.

1. LHC åkte ur slutspelet med buller och bång. FAR ÅT HELVETE, ERA JÄVLA SOPOR!!! Jag fattar inte hur man under en HEL JÄVLA SÄSONG kan ligga på topp, vara det BÄSTA laget och sedan få hjärnspöken under slutspelets kvartsfinal och förlora mot ett skitlag som SAIK!!!! Nästa säsong kan ni se er i stjärnorna efter mina biljettpengar, jävla fittor! (måste dock poängtera i värsta PK-anda att jag gör skillnad mellan att vara en fitta och att ha en. Jag älskar fitta.)

2. Den till mitt förtret oerhört söta KD-politikern Ella Bohlin vill förhindra Gudarnas Nektar - snuset, att spridas inom EU.

Ge fan i mitt snus, Ella!!! Det är fan så mycket bättre att snusa än att röka, och du gör dig själv en björntjänst genom detta idiotiska förslag.

PS. Varför är KD-brudarna så snygga??!! DS.

Inga kommentarer: