tisdag 3 mars 2009

Har tänkt på en sak...

...ända sedan jag outade mig som Nationaldemokrat har något hänt. Inga kommentarer på bloggen längre, och folk har hux flux försvunnit från MSN. Har ni något problem? Jag är samma människa som jag var innan jag skrev inlägget. Har ni synpunkter på detta så är det bara att ringa, skicka ett mail eller lämna ett PM på FB. Den här grejen med att bara ignorera mig är inget annat än ren feghet.

Om det dock är så att ni är åsiktsfascister så behöver ni inte höra av er, då kan ni istället fara åt helvete.

2 kommentarer:

Dante sa...

Tja!

Jag gillar din blogg riktigt mycket, därför följer jag den.

Beträffande det du skrev i detta inlägg om folk som har försvunnit osv så säger det väl det mesta om hur folk funkar, var det vänner till dig så vet du ju nu att det aldrig var några vänner.

Mvh Dante.

Anonym sa...

Lägg till tobbe-bas@hotmail.com till din MSN-lista om du vill ha nån att prata med ;)