onsdag 6 augusti 2008

Ångest.

Idag har jag mått dåligt. Riktigt dåligt. Var först nära att ringa och sjukskriva mig, men kom sedan på att jag mår ju inte bättre om jag stannar hemma, tvärtom. Jag trivs på jobbet, hur konstigt det än må låta.

När jag mår så här blir det svårt för mig att interagera med andra människor, och till Bolaget kommer många människor och vill ställa frågor. Men tack och lov har vi ett lager, och just idag har det trillat in fler varor än vanligt. Så idag har Fargash stått och rivit pallar så det stod härliga till.

Imorgon har jag fått dispens på förmiddagen så att jag kan gå ner till vårdcentralen och fixa till medicindosen alternativt få en ny typ av knark.

Nu ikväll har jag skämt bort mig själv lite och käkat revbenspjäll med potatissallad och en vitlöksbaguett. Tyvärr var potatissalladen Coops egna variant och den hade en distinkt bismak utav as.

Nu ska jag försöka muntra upp mig själv lite med säsong fem av Family Guy och kanske en omgång World of Warcraft innan läggdags.

2 kommentarer:

lotus8787 sa...

Lider med dej grabben. Hoppas det går bra hos (du vet vem) i morgon då.//P

Gutegirl sa...

Åh fan! JObbar du på systemet? JAg har varit storkonsument där nu i dagarna och gjort av med ca 8000 där. Kan man inte få mängdrabatt?

Hoppas du mår bättre imorgon.:-)